משרד מכירות ארצי 5434*

הצהרת נגישות

הצהרת נגישות

חברת יהלומית פרץ פועלת ומקדמת את נושא הנגישות על-פי המוגדר בחקיקת הנגישות ורואה בלקוחות עם מוגבלות כלקוחות שווי זכויות, הזכאים להנות מנגישות מלאה באתר החברה.

מטרתו של חלק זה באתר הינו יידוע בדבר הסדרי הנגישות של החברה.

 

יידוע כלל עובדי החברה- כלל עובדי המשרד יודעו אודות חובות החוק תוך דגש על איסור הפליה, מתן שירות שוויוני בסביבה מכילה, ועל הסדרי הנגישות של החברה ללקוחות עם מוגבלות.

 

הדרכות שירות לעובדים- עובדי השירות הוכשרו במתן שירות לאנשים עם מוגבלויות כמו גם מנהלי המוקדים.

 

מוקדי שירות טלפוני- מוקדי השירות שלנו זמינים ונגישים עבור כלל לקוחותינו, לרבות אנשים עם מוגבלות. המענה הקולי מותאם והינו ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה ברורה.

 

מסירת מידע בפורמט נגיש- החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלויות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכזת הנגישות של החברה כפי שמופיע בהמשך.

 

נגישות מבני החברה

להלן רשימת כל המבנים הנגישים של החברה:

  1. מרכז דיור מוגן ברח' העליה 3, ב"ש
  2. בי"ח סיעודי "איתנים" ברח' העליה 3, ב"ש
  3. משרד מכירות פרויקט FLY  ברח' דרך היין, אשקלון
  4. משרד מכירות פרויקט SEA STAR ברח דודו דותן 6 בנתניה
  5. דירה לדוגמא בפרויקט "ארנונה פלייס" ברח' צבי נוימן בירושלים
  6. משרד מכירות בפרויקט SKY ברח' יעקב כהן בב"ש

 

נגישות באינטרנט- החברה פעלה בהתאם להנחיות הנגישות בתקן הישראלי 5568 – "קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט" לרמה AA. תקן ישראלי זה זהה למסמך הקווים המנחים של הארגון הבינלאומי העוסק בתקינה ברשת (WCAG) Web Content Accessibility Guidelines 2.0

 

יש לציין כי למרות מאמצינו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם נגישים.

 

יש להדגיש כי החברה פועלת באופן שוטף להנגשת אתרי החברה. הנגשת המסמכים מתבצעת בהתאם לדרישות התקנות בכפוף לפטור הניתנים ע"י המחוקק. במידה ונתקלתם בקובץ שאינו נגיש, והנכם זקוקים לפורמט מונגש, אנא פנו אל רכז/ת הנגישות ונעברו בהקדם בגרסה נגישה.

 

אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות.

 

אמצעי הנגישות באתר:

 

תקינה - האתר נתמך ע"י הדפדפנים הנפוצים, בגרסתם העדכנית ביותר.

 

הגדלת התצוגה באתר - גולשים המתקשים בראייה ומעוניינים להגדיל את התצוגה באתר יכולים לעשות זאת ע"י לחציה בו זמנית על המקשים  Ctrl ו "+" (קונטרול ופלוס). כל לחיצה על צמד המקשים האלו תגדיל את התצוגה ב-10%. כדי להקטין את התצוגה יש ללחוץ בו זמנית על המקשים Ctrl ו "-" (קונטרול ומינוס).

 

הפעלת האתר באמצעות מקלדת - גולשים המתקשים בהפעלת עכבר יכולים לגלוש באתר באמצעות מקלדת. לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר בין הקישורים השונים בעמוד. לחיצה על Enter תפעיל את הקישור המסומן.

 

תמיכה בטכנולוגיות מסייעות - אתר זה הינו אתר נגיש המותאם לצפייה גם לאנשים עם מוגבלות ומאפשר תמיכה בתוכנת קריאת מסך. כדי לוודא את נגישות תוכן האתר - האתר נבדק בתוכנת קרא מסך NVDA

 

רכז נגישות:

  • רכז/ת נגישות: הגברת יוליה צציאשוילי
  • טלפון: 08-6442551
  • פקס: 08-6415577
  • דוא"ל: yahalomit21@walla.com

 

פרסום הצהרת הנגישות:

הצהרת הנגישות עודכנה ביום 02/06/2019